مصاحبه آرشیو خبر ها
داستان من و توتی متفاوت است ، اسکودتوی پنجم عصاره ی تمام سختی های بعد از سری ب بود !

داستان من و توتی متفاوت است ، اسکودتوی پنجم عصاره ی تمام سختی های بعد از سری ب بود !

این روزها تنور اظهار نظرها در مورد سرنوشت فرانچسکو توتی داغ است، در این بین برای هواداران یوونتوس یاد و خاطره رفتار تلخ مدیریت این تیم با دلپیرو بود، حالا الکس عزیز در گفت و گو با اسکای کالچو نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است:

 

هر دوی ما برای باشگاه هایمان سمبل و نماد پیروزی و رکورد بودیم، در دوران بازیگریمان بارها با هم روبرو شدیم، بنابراین مقایسه ی ما آسان بود، اما داستانمان متفاوت. رویکرد باشگاه های ما متفاوت بود و و برداشت ما از این رفتار هم با هم فرق داشت. یوونتوس در مورد من بسیار محکم عمل کرد و در ماه اکتبر اعلام کرد که تصمیم ندارد قراردادم را تمدید کند، اما رم هنوز تصمیم نهایی اش را اعلام نکرده است. آنها همچنان گربه رقصانی می کنند و شاید عدم وضوح مشکل ساز شده باشد، فرانچسکو می تواند برای تجربه به خارج از کشور برود اما فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. امروزه وقتی باشگاه ها جواهری مانند او دارند، باید اوضاع را بهتر مدیریت کنند و باید به سرعت وارد عمل شوند چرا که بازیکن مزبور تنها می خواهد فوتبال بازی کند.

 

او در ادامه در مورد قهرمانی یوونتوس به اظهار نظر پرداخت:

 

من نمی توانم در پایان این هفته ی فوق العاده در مورد کاری که یوونتوس کرده صحبت نکنم. آنچه در همین یک فصل افتاد عصاره ی تمام اتفاقاتی بود که تجربه کردیم، هنگامی که اولین اسکودتو از 5 اسکودتو را بردیم، آن هم در حالیکه از سری ب و دو فصل سخت که در لیگ هفتم شده بودیم، آمدیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: